Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 23.04.2024

Technický zákaznícky servis s nemčinou

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
Plný Úväzok
Odvetvie:
IT a Telekomunikácie
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1583.0 EUR
Pozícia:
agent
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu technickej podpory, pracovnou náplňou bude: Telefonickým a e-mailovým spôsobom vykonávať diagnostiku a izoláciu na presné stanovenie problémov v portfóliu klienta (notebooky, stolné počítače a tablety), udržiavať vysokú úroveň riešení problémov v prvý raz a v prípade potreby posielať inžinierov s náhradnými dielmi na miesto na vykonanie opráv. S podporou vedúceho tímu budete spravovať prípady od začiatku do konca riadením jednotlivých prípadov, sledovaním a komunikáciou so zákazníkom. S pozíciou súvisí: Záujem o zákaznícku podporu s ambíciou dosiahnuť stanovené ciele pre dosiahnutie vysoko kvalitnej úrovne zákazníckej služby. Proaktívny prístup k riešeniu problémov. Silná orientácia tím a orientácia na dosahovanie cieľa ako tím. Pomáhať zákazníkom a inžinierom v teréne diagnostikovaním problémov prostredníctvom efektívnej diagnostiky a izolácie. Identifikovať príčinu hardvérových/softvérových chýb a poskytnúť riešenie. Riešiť problémy telefonicky, e-mailom alebo na mieste prostredníctvom expedície dielov a inžiniera. Spolupracovať s tímom Technickej správy účtov na monitorovaní a sledovaní problémov s cieľom zabezpečiť rýchle riešenie. Radíť a vzdelávať zákazníkov kombináciou skúseností a dokumentácie s cieľom nájsť riešenie ich technických problémov. Poskytovať vstupy k opakujúcim sa problémom zákazníkov a komunikovať tieto informácie s ostatnými členmi technického tímu, v prípade potreby.
Požiadavky na zamestnanca
Stredoškolské vzdelanie s maturitou Ďalšie/Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie (Bakalársky titul) Vysokoškolské vzdelanie (Magisterský titul) Doktorandské štúdium Jazykové zručnosti Nemecký – Pokročilý (C1) a Anglický – Stredne pokročilý (B2) Osobnostné požiadavky a zručnosti Čo hľadáme: Obchodne plynulá znalosť angličtiny a nemčiny. Znalosť operačných systémov Windows a MS Office. Efektívne komunikačné schopnosti písmom a slovom. Schopnosť riešiť problémy s hardvérom a softvérom v rámci produktov pre klientov (notebooky, stolné počítače, tablety). Schopnosť priorizovať a efektívne riadiť dennú pracovnú záťaž. Proaktívny postoj a ochota učiť sa. Riešenie orientované na výsledok. Skúsenosti v oblasti IT služieb a spolupráce s poskytovateľmi služieb teréne sú plusom.
Benefity práce
Pracovný čas: Plný úväzok (40 hodín týždenne) – Pondelok – Piatok od 9:00 do 18:00. Vysoko konkurencieschopná základná mzda Stravné lístky Cestovné vo výške 50 € mesačne Platené 5 dodatočné dni voľna) ročne v prípade núdzových situácií a krátkodobých neprítomností. Hybridný pracovný model na vynikajúcom pracovisku a zariadeniach v našich nových kanceláriách v Bratislave. Plne hradený tréning , ktorý vás optimálne pripraví na pracovnú pozíciu Aktivity a programy pre zamestnancov na najvyššej úrovni. Neustále školenia a rozvoj
Jazykové požiadavky
nemecky – B2,anglicky – B2
Informácie o spoločnosti
Našim klientom je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť poskytujúca podporu vo viac ako 30 krajinách, špecializujúca sa na služby zákazníkom, predaj a riešenia technickej podpory.

Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.

Zobraziť pracovné ponuky

Podobné pracovné ponuky

AOI testovací/ia technik/čka
Slovensko
2200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
SMT technik/čka
Slovensko
2200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Obchodný manažér/-ka
Nová Dubnica
2000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    maximálne 5MB (.pdf, .docx)

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.