Informácie o pracovnej ponuke
• Rýchle a profesionálne odpovedanie na otázky zákazníkov telefonicky.
• Poskytovanie presných informácií o produktoch, službách, cenách a akciách.
• Pomoc zákazníkom pri zadávaní objednávok, vybavovaní vrátenia tovaru a riešení problémov s fakturáciou.
• Riešenie technických problémov a poskytovanie základnej technickej podpory.
• Eskalácia zložitých problémov na príslušné oddelenie.
• Dokumentovanie interakcií so zákazníkmi a vedenie presných záznamov.
• Aktívne identifikovanie príležitostí na zlepšenie zákazníckej skúsenosti a navrhovanie riešení.
POZOR! - Pracuje sa na 8 hodinové zmeny 5x v týždni, vrátane víkendov.
Požiadavky na zamestnanca
• Pokročilá úroveň anglického jazyka (B2-C1)
• Odolnosť voči stresu
• Základné technické znalosti (IP, router, atď.)
• Vynikajúce komunikačné schopnosti a schopnosť jasne navigovať zákazníka
• Kreatívne myslenie „out of the box“
• Ochota pracovať poobede a cez víkendy
Benefity práce
• Zmluva na dobu neurčitú po 3 mesiacoch
• 5 dní dovolenky navyše (po 6 týždňoch)
• Mesačné bonusy až do výšky 160 €
• Štvrťročné bonusy (na základe výkonu, individuálnych výsledkov, druhu projektov)
• Ročný bonus
• Po 1 roku 2 mesiace platenej PN vo výške 100 % mzdy
• Po 1 roku prístup k súkromnej zdravotnej starostlivosti
• Bonus pri životných udalostiach
• Bonus za odporúčanie
• Taxi služba po 22:30 len za cenu MHD lístka
• Ďalšie benefity: životné poistenie, zľavy na produkty, športové dni, poukazy do kina a iné.
Jazykové požiadavky
anglicky – C1
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky