Informácie o pracovnej ponuke
Jeden z našich klientov, medzinárodná automobilová spoločnosť, hľadá posilu do tímu na pozíciu Špecialista/ka zákazníckeho servisu v logistike-
Náplň práce:
- komunikácia so zákazníkmi - budovanie vzťahu so zákazníkmi
- riešenie reklamácií od zákazníka
- sledovanie spokojnosti zákazníka, správa zákazníckeho portálu, znalosť požiadaviek
- predpríprava dodacích listov
- sledovanie objednávok
- monitorovanie dodávok, manažovanie transportov
- spolupráca s tímom
- spolupráca s inými oddeleniami
Požiadavky na zamestnanca
– Vzdelanie v oblasti logistiky / ekonomiky alebo výrazný záujem o túto oblasť
– Anglický jazyk (min. B2 – podmienka); nemecký alebo francúzsky jazyk je výhodou
– Skúsenosti s plánovaním, objednávaním materiálu, skladovým manažmentom, optimalizáciou toku a nastavovaním logistiky
– Skúsenosti s prácou v SAP
– Znalosť MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook
– Skúsenosti v štandardoch automobilového priemyslu/výrobnej spločnosti
Benefity práce
– Cafeteria
– rôzne firemné akcie
– Multisport karta
– rozvojové aktivity pre zamestnancov
– bezplatná kyvadlová doprava na vybraných trasách
– extra bonus na dochádzanie do práce
– možnosť odborného rastu a kariérneho postupu
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Informácie o spoločnosti
Medzinárodná automobilová spoločnosť