Informácie o pracovnej ponuke
Máte bohaté skúsenosti s manažovaním, riadením, organizovaní a vedením prevádzky? Uvažujete o zmene alebo si hľadáte zaujímavú pracovnú príležitosť, kde svoje nadobudnuté znalosti viete naplno využiť v dynamickom prostredí? Potom neváhajte a zašlite nám Váš životopis!
Toto by bola Vaša náplň:
- Riadenie dennej prevádzky: technická prevádzka, Facility Management, bezpečnosť, parkovanie, upratovanie, energetický manažment a certifikácie.
- Vývoj a implementácia procesov na podporu spolupráce medzi oddeleniami
- Tvorba podnikateľských plánov
- Identifikácia príležitostí na zvýšenie príjmov prevádzky a vyjednávanie obchodných dohôd.
- Správa rozpočtu a monitorovanie výkonnosti aktív
- Účasť na rokovaniach
- Rozvoj marketingovej stratégie s dôrazom na návštevnosť a dosiahnutie obchodných cieľov.
Požiadavky na zamestnanca
– Skúsenosti s manažovaním prevádzky alebo Facility Managementom.
– Silné organizačné a komunikačné schopnosti, schopnosť riadiť tím a spolupracovať s rôznymi oddeleniami.
– Znalosť miestneho trhu a skúsenosti s rozvojom obchodných vzťahov.
– Dobré komunikačné zručnosti v anglickom jazyku (min. B2)
Benefity práce
• Stabilná spoločnosť
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja
• Moderné pracovné prostredie a podpora inovatívnych nápadov.
a oveľa viac
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Informácie o spoločnosti
Správcovská spoločnosť