Informácie o pracovnej ponuke
Náplň Práce:
• Sledovať stav účtov pohľadávok a komunikovať s klientmi prostredníctvom e-mailov a telefonátov pre zabezpečenie včasného inkasa platieb v pridelenom portfóliu.
• Riešiť fakturačné problémy a dosahovať mesačné ciele v spolupráci s manažmentom predaja a financií.
• Skúmať a riešiť podnety zákazníkov.
Priebeh bežného dňa:
-Príprava denného prehľadu
-Určenie si priorít práce
-Identifikovanie príčiny problémov a pracovanie na jej odstránení
-Vypracovať prehľad pre vedenie
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné Predpoklady a Zručnosti:
• Plynulá znalosť francúzštiny a angličtiny
• znalosti z oblasti financií a účtovníctva sú výhodou
• Znalosť práce v Exceli
Požadované zručnosti:
• Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, účtovníctva, obchodu alebo iných priamo súvisiacich oblastí
• Ďalší európsky jazyk je výhodou
Benefity práce
mzda je predmetom dohody na základe skúseností kandidáta
Zamestnanecké Výhody a Benefity:
• Možnosť práce z domu 2x do týždňa
• Sick days
• Ďalšie zložky odmeny môžu zahŕňať podpisový bonus a možnosť zúčastniť sa schémy obmedzených akciových jednotiek nadnárodnej spoločnosti,
• Ďalšie možnosti benefitov ako: členstvo v lekárenskej klinike, životné poistenie, príspevok do dôchodkového sporenia, príspevok na stravu a na rozvoj kariéry.
Jazykové požiadavky
francúzsky – B2,anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky