Informácie o pracovnej ponuke
Neváhaj a ukáž nám, že si práve TY tým pravým asistentom/asistentkou generálneho riaditeľa, ktorého hľadáme!
Čo bude Tvojou prácou?
- administratívna činnosť,
- správa dokumentácie,
- interná archivácia zmlúv a dokumentov,
- vedenie agendy správy registratúry firmy (kontroluje, spracováva, pripravuje),
- koordinácia a plánovanie pracovných ciest (rezervácie leteniek, hotelov),
- koordinácia využitie služobných automobilov,
- spracovávanie došlej a odchádzajúcej pošty,
- zabezpečenie kancelárskych potrieb, nápojov a pohostenia pre firmu a návštevy,
- organizácia schôdzok,
- príprava prezentácií a podpora pri organizovaní firemných podujatí.
Požiadavky na zamestnanca
– príjemné vystupovanie,
– dobré komunikačné zručnosti,
– asertívne správanie,
– skúsenosť v oblasti vedenia sekretariátu a práci asistentky,
– skúsenosť s prípravou prezentácií,
– organizačné schopnosti,
– vodičský preukaz skupiny B,
– anglický jazyk podmienkou,
– nemecký jazyk výhodou.
Benefity práce
+ 13ty plat + 12,5% dochádzkový bonus
– 5 dní dovolenky naviac,
– vernostný bonus
– práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
– príspevok na stravovanie v závodnej jedálni
– príspevok zamestnávateľa do 3. piliera
– príspevok na dopravu (mesačne podľa km)
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky