Informácie o pracovnej ponuke
- Organizácia sekretariátu, podpora General Managera závodu a vykonávanie administratívnych činností.
- Správa dokumentácie firmy, interná archivácia zmlúv a dôležitých dokumentov.
- Koordinácia a správa registratúry, spolupráca s archívom a registratúrnym strediskom.
- Príprava a kontrola rozpočtu nákladového strediska 90.
- Koordinácia pracovných ciest, rezervácie leteniek, hotelov a služobných automobilov.
- Spracovanie pošty a dochádzky vybranej skupiny zamestnancov.
- Master user pre systém Lotus Notes (cestovné príkazy), školiteľ systému AS400.
- Správa systému e-vratnice a koordinácia parkovacej politiky firmy.
- Organizácia schôdzok, príprava prezentácií a podpora pri organizovaní firemných podujatí.
- Zabezpečenie kancelárskych potrieb, nápojov a pohostenia pre firmu a návštevy.
Požiadavky na zamestnanca
– Vzdelanie: SŠ s maturitou, alebo VŠ
– skúsenosti v oblasti vedenia sekretariátu a práci asistentky
– skúsenosť s prípravou prezentácií
– dobré komunikačné zručnosti, asertívne správanie
– organizačné schopnosti, prezentačné zručnosti
– schopnosť komunikovať s ľuďmi na rôznych úrovniach v rámci
spoločnosti
– základné vedomosti práce s databázou, vedenie a správa registratúry
– vodičský preukaz skupiny B
Benefity práce
+ 13ty plat + 12,5% doch. bonus
- 5 dní dovolenky navyše
- príspevok na stravovanie v závodnej jedálni
- príspevok zamestnávateľa do 3. piliera
- vernostný bonus
– príspevok na dopravu mesačne podľa km
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky