Informácie o pracovnej ponuke
Hľadáme skúseného účtovníka na pozíciu operačného účtovníka v našom rušnom nákupnom centre. Ideálny kandidát bude mať kľúčovú úlohu pri udržiavaní finančnej integrity našich prevádzok, zabezpečujúc dodržiavanie lokálnych a medzinárodných štandardov finančného vykazovania (IFRS). Vaša precízna pozornosť k detailom, spolu s odbornými znalosťami účtovných postupov, bude mať kľúčový význam pri podpore našej operačnej tímu.
Zodpovednosti:
- Spolupracovať s ďalším účtovníkom na dôkladnej príprave a udržiavaní presných finančných záznamov pre dve právne subjekty v rámci nákupného centra.
- Pomáhať pri príprave mesačných, štvrťročných a ročných finančných výkazov, zabezpečujúc dodržiavanie miestnych predpisov a smerníc IFRS.
- Spracovávať faktúry rýchlo a presne, zabezpečujúc včasné platby a dodržiavanie finančných protokolov.
- Facilitovať proces fakturácie prevádzkových nákladov, udržiavajúc transparentnosť a presnosť vo finančných transakciách.
- Vykonávať záverečné kontroly účtov za pohľadávky a záväzky, riešiť prípadné nesúlady promptne.
- Prispievať k vytváraniu rozpočtov a predpovedí, poskytovať cenné poznatky pre finančné plánovanie a rozhodovanie.
- Podporovať pri príprave daňových priznaní, zabezpečujúc dodržiavanie daňových predpisov a maximalizáciu daňovej efektívnosti.
- Dodržiavať prísnu dodržiavanie všetkých miestnych a IFRS smerníc, minimalizovať finančné riziká a zabezpečiť etické finančné postupy.
Požiadavky na zamestnanca
– Bakalársky titul v oblasti účtovníctva alebo príbuznom odbore, preukazujúci pevné základy finančných princípov.
– Minimálne 3 roky praxe v účtovníckych pozíciách, najlepšie v komerčnom prostredí.
– Hlboké pochopenie miestnych predpisov účtovníctva a smerníc IFRS, s historickým dôkazom zabezpečenia dodržiavania.
– Vynikajúce komunikačné a medziľudské zručnosti, umožňujúce efektívnu spoluprácu s tímami.
– Preukázaná schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť súdržného tímu, prejavujúca adaptabilitu a iniciatívu.
– Nepostrádateľná pozornosť k detailom a presnosť, nevyhnutná pre udržiavanie presných finančných záznamov.
– Pokročilá znalosť angličtiny, písomná aj ústna, uľahčujúca komunikáciu v medzinárodnom prostredí.
– Pokročilá zručnosť v MS Excel, umožňujúca efektívnu analýzu údajov a finančné modelovanie.
– Predchádzajúca skúsenosť s programom SAP alebo podobným účtovným softvérom, preukazujúca odbornosť v systémoch finančného riadenia.
– Silné analytické myslenie, umožňujúce strategické finančné rozhodovanie a riešenie problémov.
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky