Informácie o pracovnej ponuke
Pre jedného z našich významných klientov, globálnu integrovanú spoločnosť v oblasti chemikálií a energetiky, hľadáme skúseného účtovníka, ktorý sa pripojí k dynamickému finančnému tímu v Bratislave, Slovensko.
Náplň práce
- Ako účtovník budete zodpovedný za vykonávanie každodenných účtovných transakcií a finančných aktivít naprieč rôznymi finančnými funkciami. Medzi vaše hlavné úlohy bude patriť:
- Správa procesov účtovania záväzkov a pohľadávok (vrátane DPH) v SAP s príslušnou dokumentáciou
- Príprava a zaúčtovanie denníkových zápisov v SAP, kontrola podkladov a finančných dokumentov na presnosť a súlad s miestnymi a skupinovými účtovnými štandardmi
- Spracovanie pravidelných platobných behov a bankových výpisov, príprava prognóz peňažných tokov
- Správa dlhodobého majetku v súlade s účtovnou politikou (akvizícia, prevod a likvidácia)
- Asistencia pri mesačnej príprave DPH priznaní
- Podpora pri mesačných, polročných a ročných uzávierkových aktivitách (HL, záväzky, majetok, rezervy), medzispoločenské uzávierky a skupinové reportovanie, vrátane asistencie pri ročnom externom audite a príprave finančných výkazov
- Príprava údajov pre analýzu kreditov a kreditné poistenie, údržba kreditných limitov v SAP
- Vypracovanie povinných štatistických správ (Intrastat, Národná banka, Štatistický úrad)
- Podpora pri procesoch plánovania rozpočtu a prognózovania
- Asistencia pri účtovných témach týkajúcich sa Slovenska a ďalších medzinárodných obchodných kancelárií; prepojenie medzi finančnou funkciou a ďalšími oddeleniami
- Podpora manažéra financií pri ad-hoc úlohách, projektoch a manažérskom reportovaní na podporu ďalších obchodných jednotiek alebo funkcií
Požiadavky na zamestnanca
– Diplom v odbore účtovníctvo alebo ekvivalent
– Overená prax v účtovníctve a financiách (+5 rokov) v nadnárodnej spoločnosti
– Výborná znalosť IFRS, miestnych účtovných štandardov a daňových pravidiel
– Pokročilé porozumenie účtovným ERP modulom a systémom finančného reportovania (SAP, OneStream, PowerBI)
– Silné obchodné chápanie a porozumenie vnútorným kontrolám v rámci korporátneho riadenia
– Veľmi dobrá znalosť MS Office, najmä Excelu
– Dobré riešenie problémov a analytické zručnosti, zmysel pre urgentnosť a proaktívnosť
– Efektívna komunikácia, schopnosť spolupracovať naprieč funkciami a angažovaný tímový hráč
– Pokročilá znalosť anglického jazyka (hovorenej i písanej)
Benefity práce
– Práca v kolegiálnom tíme a široká škála úloh
– Zabezpečenie optimálnej rovnováhy medzi pracovným a súkromným životom prostredníctvom flexibilného pracovného času a plného pracovného úväzku 37,5 hodín
– Atraktívne odmeňovanie doplnené o ročný bonus na základe výkonu
– možná práca z domu, flexibilný pracovný čas
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky