Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho významného klienta - medzinárodnú spoločnosť, hľadáme šikovného a skúseného špecialistu na VAS (Value-Added Services), ktorý bude zodpovedný za komplexnú správu procesov a služieb s pridanou hodnotou. Ak máte skúsenosti v oblasti predaja a ste pripravený pracovať v dynamickom medzinárodnom prostredí, táto príležitosť je práve pre vás!
• Náplň práce:
• Zodpovednosť za kompletnú správu procesov VAS, vrátane administrácie a registrácie zákazníkov pre medzinárodné produkty a služby VAS.
• Kontakt pre záležitosti súvisiace s operáciami VAS, prichádzajúce z vnútorných a vonkajších predajných tímov alebo od dodávateľov/partnerov.
• Podpora a školenie lokálnych oddelení predaja kariet a zákazníckeho servisu v oblasti procesov VAS a celkového balíka produktov a služieb VAS.
• Pôsobenie ako kompetenčné centrum pre medzinárodnú ponuku produktov a služieb VAS.
• Operatívne a komerčné riadenie vzťahov s poskytovateľmi VAS.
• Medzinárodné zúčtovanie finančných tokov s dodávateľmi/partnermi vrátane reportingu obratu a poplatkov VAS.
• Centrálne monitorovanie transakcií VAS v kartových systémoch.
• Optimalizácia, úprava a harmonizácia existujúcich procesov VAS vrátane rozhraní.
• Validácia spracovania procesov VAS v kartových systémoch.
• Zodpovednosť za koordináciu požiadaviek na zmeny VAS (vrátane nastavenia a monitorovania procesov).
• Spolupráca s oddeleniami centrálnej služby kariet a IT, zabezpečenie kvality/uvoľnenia systémových zmien alebo novej funkčnosti v kartových systémoch.
• Riadenie rozhraní medzi oddeleniami kariet a inými oddeleniami (Retail, Legal, Finance, atď.).
• Riešenie sťažností v úzkej spolupráci s vedúcim tímu.
• Pravidelné monitorovanie vývoja trhu v oblasti produktov a služieb VAS.
• Identifikácia nových trhových potenciálov a aktívne iniciovanie rozvojových projektov v súlade so stratégiou VAS.
• Zodpovednosť za proaktívnu dokumentáciu a manažment znalostí o ponuke produktov, popise procesov a riadení zmien.
• Zastupovanie v každodennej prevádzke v rámci tímu VAS.
Požiadavky na zamestnanca
• Vysokoškolské vzdelanie – magisterský titul.
• Relevantné profesionálne skúsenosti v oblasti predaja minimálne 2-3 roky.
• Slovenský jazyk – plynulý na úrovni C2.
• Anglický jazyk – plynulý písomne aj ústne.
• Maďarský a nemecký jazyk je výhodou.
• Silné schopnosti tímovej práce.
• Skúsenosti s prácou v medzinárodných, multikultúrnych tímoch.
• Dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
• Schopnosti riadenia projektov.
• Technické porozumenie.
• Pokročilé znalosti MS Office.
• Flexibilita a ochota cestovať služobne.
Benefity práce
▪ 3 dni dovolenky navyše
▪ Dôchodkové pripoistenie
▪ Ďalšie vreckové na zahraničnú služobnú cestu
▪ Gastro karta alebo peňažný príspevok na stravovanie
▪ Firemné a skupinové teambuildingové podujatia
▪ Karta so zľavou na pohonné hmoty pre zamestnancov
▪ Príspevok na vzdelávanie v anglickom/nemeckom jazyku
▪ Jubilejný príspevok
▪ Bonus pri narodení dieťaťa
▪ Program zdravotnej starostlivosti
▪ Multisport karta
▪ Program odporúčaní
▪ Príspevok na dochádzanie do práce
▪ Mikulášske balíčky
▪ Nemocenské poistenie
▪ Ročný výkonnostný bonus
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky