Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu technickej podpory, pracovnou náplňou bude:
Telefonickým a e-mailovým spôsobom vykonávať diagnostiku a izoláciu na presné stanovenie problémov v portfóliu klienta (notebooky, stolné počítače a tablety), udržiavať vysokú úroveň riešení problémov v prvý raz a v prípade potreby posielať inžinierov s náhradnými dielmi na miesto na vykonanie opráv. S podporou vedúceho tímu budete spravovať prípady od začiatku do konca riadením jednotlivých prípadov, sledovaním a komunikáciou so zákazníkom.
S pozíciou súvisí:
Záujem o zákaznícku podporu s ambíciou dosiahnuť stanovené ciele pre dosiahnutie vysoko kvalitnej úrovne zákazníckej služby.
Proaktívny prístup k riešeniu problémov.
Silná orientácia tím a orientácia na dosahovanie cieľa ako tím.
Pomáhať zákazníkom a inžinierom v teréne diagnostikovaním problémov prostredníctvom efektívnej diagnostiky a izolácie.
Identifikovať príčinu hardvérových/softvérových chýb a poskytnúť riešenie.
Riešiť problémy telefonicky, e-mailom alebo na mieste prostredníctvom expedície dielov a inžiniera.
Spolupracovať s tímom Technickej správy účtov na monitorovaní a sledovaní problémov s cieľom zabezpečiť rýchle riešenie.
Radíť a vzdelávať zákazníkov kombináciou skúseností a dokumentácie s cieľom nájsť riešenie ich technických problémov.
Poskytovať vstupy k opakujúcim sa problémom zákazníkov a komunikovať tieto informácie s ostatnými členmi technického tímu, v prípade potreby.
Požiadavky na zamestnanca
Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Ďalšie/Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie (Bakalársky titul)
Vysokoškolské vzdelanie (Magisterský titul)
Doktorandské štúdium
Jazykové zručnosti
Nemecký – Pokročilý (C1) a Anglický – Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné požiadavky a zručnosti
Čo hľadáme:
Obchodne plynulá znalosť angličtiny a nemčiny.
Znalosť operačných systémov Windows a MS Office.
Efektívne komunikačné schopnosti písmom a slovom.
Schopnosť riešiť problémy s hardvérom a softvérom v rámci produktov pre klientov (notebooky, stolné počítače, tablety).
Schopnosť priorizovať a efektívne riadiť dennú pracovnú záťaž.
Proaktívny postoj a ochota učiť sa.
Riešenie orientované na výsledok.
Skúsenosti v oblasti IT služieb a spolupráce s poskytovateľmi služieb teréne sú plusom.
Benefity práce
Pracovný čas: Plný úväzok (40 hodín týždenne) – Pondelok – Piatok od 9:00 do 18:00.
Vysoko konkurencieschopná základná mzda
Stravné lístky
Cestovné vo výške 50 € mesačne
Platené 5 dodatočné dni voľna) ročne v prípade núdzových situácií a krátkodobých neprítomností.
Hybridný pracovný model na vynikajúcom pracovisku a zariadeniach v našich nových kanceláriách v Bratislave.
Plne hradený tréning , ktorý vás optimálne pripraví na pracovnú pozíciu
Aktivity a programy pre zamestnancov na najvyššej úrovni.
Neustále školenia a rozvoj
Jazykové požiadavky
nemecky – B2,anglicky – B2
Informácie o spoločnosti
Našim klientom je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť poskytujúca podporu vo viac ako 30 krajinách, špecializujúca sa na služby zákazníkom, predaj a riešenia technickej podpory.
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky