Informácie o pracovnej ponuke
- Komunikácia so zákazníkmi, koordinovanie návštev, tvorba výsledných správ a plnenie úloh pre finálne predloženie obchodnému riaditeľovi a generálnemu riaditeľovi.
- Zúčastňovanie sa na stretnutiach so zákazníkmi.
- Zúčastňovanie sa na pravidelných poradách zákazníckeho servisu.
- Koordinácia činnosti s cieľom ich úspešného splnenia (riešenie sporných a zložitých prípadov vyplývajúcich z pracovnej činnosti).
- Vedenie štatistiky a ich zasielanie na ďalšie spracovanie.
- Sprostredkovávanie úloh, pokynov, pracovných postupov uložených obchodným riaditeľom.
Pozícia je na úrovni salesu a dohadovania kontaktov.
Požiadavky na zamestnanca
– orientácia v oblasti logistiky, špedície, kontajnerovej prepravy
– komunikácia (jednanie s ľuďmi)
– prezentovanie
– analyzovanie a riešenie problémov
Benefity práce
– Finančný príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom .
– Moderná jedáleň v priestoroch spoločnosti zabezpečuje nielen obedy, ale aj pestré raňajky a rýchle občerstvenie počas dňa.
– 5 týždňov dovolenky ročne pre všetkých zamestnancov bez ohľadu na vek.
– 1 deň plateného voľna v deň narodenia vlastného dieťaťa.
– 1 deň plateného voľna v deň nástupu vlastného dieťaťa do 1. triedy základnej školy.
– Odmena za doporučenie zamestnanca.
– Vzdelávanie zamestnancov.
– Welcome balíček pre zamestnanca v prvý deň nástupu do práce.
– Odchodné do dôchodku nad rámec Zákonníka práce podľa dĺžky pracovného pomeru v našej spoločnosti.
Jazykové požiadavky
anglicky – C1,slovensky – C1
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky